wtorek, 3 grudnia 2013

Jak pomalowałem: Skaven Slaves.

Jak malowałem niewolników?

Witajcie w kolejnej notce, tym razem związanej z malowaniem.

Już jakiś czas temu skończyłem skromny (bo tylko 20) oddział niewolników i chciałbym podzielić się z Wami jak go robiłem. Jeśli chodzi o farby, używam palety GW i te kolory będę podawać, w nawiasach aktualne nazwy farb, które są odpowiadające według Citadel Conversion Chart.

Jako niewolników postanowiłem użyć starszych modeli z 6 edycji, gdyż mają mniejsze gabaryty co sprawia, że mogą z powodzeniem stanowić mięso armatnie, odróżniające się od obecnych wzorów.

Do rzeczy:

Przygotowanie:
1) modele skleiłem i trochę poucinałem, gdyż były uzbrojone we włócznie.
2) posypałem podstawki piaskiem (takim z pobliskiej piaskownicy) przyklejonym wikolem.
3) podkładowanie czarnym spray'em.

Podstawowe kolory:
1) zbroje i broń pomalowałem Boltgun metal (Leadbelcher).
2) skóra to Elf Flesh (Kislev Flesh).
3) ogon Dwarf Flesh (Ratskin Flesh).
4) do futra, aby zachować jakąś różnorodność, użyłem różnych kolorów w odcieniach brązu i beżu m.in Bestial Brown (Mourfang Brown), Graveyard Earth (Steel Legion Drab), XV-88
5) paski i tuniki pomalowałem kolorem, który miał być przewodnim dla całej armii. W tym przypadku Ice Blue (Lothern Blue).
6) kły i pazury to Bleached Bone (Ushabti Bone).


Washowanie:
1) skórę i ogon zwashowałem Reikland Fleshshade.
2) na resztę modelu nałożyłem Devlan Mud (Agrax Earthshade).

Wykończenia:
1) krawędzie pancerza i broni pomalowałem Chainmail (Ironbreaker).
2) oczy zaakcentowane Blood Red (Evil Sunz Scarlet).


Podstawki:
1) suchy pędzel piasku kolorem Codex Grey (Dawnstone).
2) nałożenie śniegu (o którym w następnych wpisach). 


Słowo końcowe:
Modele nie mają dużej ilości szczegółów, dlatego dość szybko się je maluje. Sam poświęcałem 1-2 godzinny dziennie na malowanie i udało się skończyć cały regiment w 5 dni.

Mam nadzieję, że Wam się spodobało.
Celedor

PS: Zdjęcia nie są najlepsze, ale dopiero uczę się je robić, a aparat nie jest jakimś tytanem parametrów. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz