poniedziałek, 2 czerwca 2014

Battle Standard Bearer

Update: Chieftain Battle Standard Bearer


Witam Was bardzo serdecznie w kolejnym wpisie na moim blogu. W ostatnią sobotę wziąłem udział w turnieju w Pruszkowie, na którym udało się wywalczyć drugie miejsce, a co bardziej cieszy pod względem tematyki bloga - moja armia była w pełni pomalowana. Dwa tygodnie przed turniejem postanowiłem, że muszę wystawić całkowicie pomalowane modele, poświęcając większość wolnego czasu na przygotowanie armii. Efekty pracy już wkrótce na łamach bloga, a dziś aby Was zachęcić prezentuję pierwszy model nad którym się pochyliłem w związku z zawodami. 

Jest to konwersja armijnego sztandaru w mojej kolekcji. Bazą był model Vermin Clan Lorda od firmy Avatars of War, ponadto części z boxa stormverminów no i spora ilość green stuffu. 

Efekty są następujące:





Dajcie znać czy się podoba i do następnego (rychłego mam nadzieję) razu!

Celedor

2 komentarze:

  1. Widziałem na zywo, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity jest!
    Duma, wiadomi było, że zdążysz na czas ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń