poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Jak malowałem: Rat ogres.



Jak malowałem Rat ogry?

Witam serdecznie po dłuższej absencji. Fakt, że nic nie lądowało na bloga nie oznacza, że nic na warsztacie się nie działo. Ostatnio pomalowałem kilka rzeczy brakowało jedynie czasu na uwiecznienie co postaram się nadrobić w kolejnych aktualizujących postęp wpisach.

"Challenge strong Clan Moulder, dead-thing? Accept your challenge, I do".

Dzisiaj pod lupę wzięte zostały Rat ogry:

Przygotowanie:
1) model przykleiłem do podstawki klejem cyjanoakrylowym.
2) posypałem podstawkę piaskiem, który przykleiłem wikolem.
3) podkładowanie czarnym spray'em.



Kolory podstawowe:

1) całą skórę pomalowałem barwą Cadian Fleshtone.

2) szaty to standardowo Ice blue (Lothern Blue).

3) metalowe elementy jak broń czy łańcuchy - Boltgun Metal (Leadbelcher).

4) niektóre miedziane części to kolor Hashut Copper.

5) zęby, pazury, bandaże, kości i rogi to kolor Bleached Bone (Ushabti Bone).

6) futro zostawiłem czarne, aby po washach pomalować je Codex
Grey
(Dawnstone) bądź pomalowałem je farbą XV-88





Washe:

1) na ciało i ogon nałożyłem Reikland Fleshshade.

2) elementy pomalowane wcześniej Bleached Bone (Ushabti Bone) zostały potraktowane washem Seraphim Sepia.

3) cała reszta modelu to Devlan Mud (Agrax Earthshade).



Wykończenia:

1) zwashowaną szatę pomalowałem Ice blue (Lothern Blue), a następnie zmieszanym Ice Blue z kolorem Skull White w proporcjach 3:1.

2) ciało i ogon rozjaśniłem kolorem Cadian Fleshtone. Następne rozjaśnienie to ten sam kolor razem z Elf Flesh (Kislev Flesh) w równych proporcjach.

3) krawędzie pancerza i broni pomalowałem Chainmail (Ironbreaker).

4) oczy zaakcentowane Blood Red (Evil Sunz Scarlet).



Podstawki:
1) suchy pędzel piasku kolorem Codex Grey (Dawnstone).
2) nałożenie śniegu. 




Tak oto prezentuje się kolejna część mojej powstającej armii. Ze względu na gabaryty malowałem Ratogry trochę dłużej niż bym chciał, ale jestem całkiem zadowolony z efektu, mimo że jednostka nie zachwyca w grze to i tak będę jej dawał szansę wykazać się na polu bitwy. Do następnego wpisu zatem!

Celedor


1 komentarz: